Gerrit Heijkoop jest przedsiębiorcą o zamiłowaniu do technologii i eventów. Uzyskał tytuł magistra Inżynierii Systemów i Analizy Systemowej na Politechnice w Delft, Holandia. Rozwijał się jako konsultant ds. zarządzania i menedżer projektów w firmie Boer&Croon Consultancy, po czym poświęcił się swojej pasji w branży eventowej. Wyjątkowe doświadczenie pozwala mu na szybko odróżniać sensowność nowych technologii od ich absurdalności.
Od stycznia 2012 pełni funkcję partnera wykonawczego How Can I Be Social (HCIBS). HCIBS pomaga organizacjom w kreowaniu prostej i znaczącej techniki online, łącząc technologię, strategię i kreatywne projekty by tworzyć lepszą wartość przy mniejszym wysiłku.
W styczniu 2014 założył LiveOnlineEvents, pierwszą europejską agencję eventową specjalizującą się w interaktywnych transmisjach z konferencji i imprez w telewizji online.
Profile społecznościowe:
Twitter: twitter.com/gheijkoop
Linkedin: nl.linkedin.com/in/gerritheijkoop
Facebook: facebook.com/GerritHeijkoop
Youtube: hcibs.tv
Największe sukcesy odnoszą zawsze ci ludzie i organizacje, którzy są najlepiej skomunikowani zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Roy Sheppard jest uznanym europejskim mentorem w kwestiach budowania bardziej zyskownych relacji biznesowych i przekształcania ich w nowy biznes. Roy, światowej klasy specjalista, zajmuje się wsparciem konferencyjnym, pracując regularnie z klientami takimi jak IOC (Międzynarodowy Komitet Olimpijski), British Americam Tobacco, British Telecom i HP. Opublikował wiele książek. Jego ostatnimi pozycjami na Amazon Kindle są: „All about YOU: Cool Life Secrets. The Truth about Romance, Self-Esteem, Health, Happiness and Inspiration for Teen Girls. “ oraz “SEX MONEY POWER: and Other Cool Life Secrets for Teen Guys”.
Roy jest byłym prezenterem i reporterem telewizji BBC w Londynie. www.Facilitator.expert.
Absolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw.
Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report”.
Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA.
Krzysztof jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Certificate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentive Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programu Certificate Incentive Specialist.
W wolnym czasie słucha tradycyjnej muzyki ludowej i poszukuje nowych wyzwań.
Pracownik Katedry Turystyki Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Specjalizuje się w tematyce rozwoju turystyki w dużych miastach, szczególnie w aspekcie podnoszenia konkurencyjności międzynarodowej, mierzenia wpływu turystyki na gospodarkę miasta oraz funkcjonowania Destination Management Organizations oraz Convention Bureaux. Ponadto analizuje przykłady współpracy sieciowej w tworzeniu produktów turystyki biznesowej i eventów kulturowych.
Współpracuje blisko z Poznańską LOT, WOT i POT. Współtworzył strategię rozwoju turystyki w Poznaniu oraz aglomeracji poznańskiej w zakresie turystyki biznesowej. Realizuje dwa projekty badawcze finansowane przez NCN dotyczące wpływu turystyki na internacjonalizację miast oraz dzielenia się wiedzą w sieciach branży spotkań na proces innowacji.
Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych i kilku książek, współtwórca portalu turystykawmiescie.org.
Z wykształcenia jest inżynierem budownictwa ze specjalnością budownictwa wodnego i morskiego.
Od 2007 r. jest dyrektorem Departamentu Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim województwa pomorskiego, a od 2009 r. prezesem Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Inżynier, która nie bała się marzyć. Marcie Chełkowskiej przez lata udało się zbudować wizerunek Pomorza jako miejsca przyjaznego przedsiębiorcom. Intensywny rozwój regionu jest również najlepszym potwierdzeniem postawionej przez nią tezy, że skuteczność działań w znacznym stopniu zależy od motywacji tego, kto je podejmuje.
Prezes pomorskiej ROT należy do ludzi, którzy każdą sytuację potrafią przekuć w sukces. Jak sama mówi, w osiąganiu wyznaczonego celu pomocne jest posiadanie marzeń.
Ponieważ marzenia się spełniają, odważyłam się je mieć. Nie uważam, bym osiągnęła sukces, raczej spełniam po kolei marzenia, dążąc do celu – opisuje swoje życie Marta Chełkowska.
Z branżą turystyczną związana od 9 lat, specjalizuje się w pozyskiwaniu środków unijnych, jak i zarządzaniu projektami, jednak spełnia się w marketingu terytorialnym. W kwietniu 2012 powołana na stanowisko dyrektora PROT realizuje tematy związane z promocją regionu na rynkach zagranicznych oraz zarządza Pomorskim Centrum Informacji Turystycznej.
Prywatnie pasjonat gotowania i miłośnik dobrej kuchni. Dlatego w myśl zasady łączenia przyjemnego z pożytecznym wkomponowuje kulinaria w marketing terytorialny. Zwolenniczka niestandardowych i odważnych rozwiązań, inicjatorka projektu „Pomorskie Culinary Prestige”, którego ideą jest promocja regionu pomorskiego również przez pryzmat tradycji kulinarnych oraz produktów typowych dla tegoż regionu.
.
Zastępca Dyrektora Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, na co dzień koordynuje pracą działającego od maja 2012 roku Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej, zlokalizowanego w historycznym budynku Bramy Wyżynnej w Gdańsku.
Odpowiedzialny również za przygotowanie, realizację i rozliczanie projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz współpracę ze środowiskiem lokalnym w zakresie kreowania i promocji produktów turystycznych Województwa Pomorskiego.
.
.
Dyrektor Zarządzający w Premium Yachting.
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również program MBA – Sport Management na Politechnice Gdańskiej. Zaangażowany w budowanie produktów turystycznych Pomorza dostępnych zarówno w sektorze B2B jak i dla turystów i mieszkańców. Współtwórca Premium Yachting – czyli nowej oferty dla biznesu pozwalającej odkryć trójmiasto od strony wody – jachtem, żaglowcem lub motorówką.
Zaangażowany od 2009 roku w rozwój zlotu żaglowców Baltic Sail Gdańsk i tworzenie Żeglarskiego Pucharu Trójmiasta (nagroda Produkt Turystyczny Województwa Pomorskiego 2014 – POT) – pretendującego do miana rozpoczęcia sezonu żeglarskiego w basenie południowym Morza Bałtyckiego.
Współpracuje przy dużych projektach marketingu sportowego – Gdański Weekend Mistrzów, LOTOS Polish Open, Energa Sailing.
Całe życie związana z turystyką. Ukończyła Wydział Ekonomiki Turystyki Uniwersytetu Gdańskiego. Przez długie lata współwłaścicielka biura podróży specjalizującego się w organizacji wyjazdów zagranicznych, między innymi do Grecji, Włoch, Skandynawii i krajów Europy Środkowej. Chęć stabilizacji sprawiła, ze w 2004 roku znalazła swoje miejsce w załodze nowootwierajacego się na warszawskiej Starówce MaMaison Hotel Le Regina, wówczas jednego z dwóch butikowych 5-gwiazdkowych hoteli w stolicy. Początkowo w Dziale Sprzedaży i Marketingu, później kierowała Działem Obsługi Grup i Spotkań.
Potrzeba nowych wyzwań oraz chęć spożytkowania dotychczasowych doświadczeń dały impuls do wzięcia udziału w konkursie na Dyrektora Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Dziś pełni tę funkcję już siódmy rok i nadal uważa, że każdy z nich jest ciekawszy od poprzedniego. Ośrodek działa aktywnie na czterech rynkach nordyckich, tj. w Szwecji, Norwegii, Danii i Finlandii a szefową wspiera zespół trzech miejscowych pracowników o zróżnicowanych umiejętnościach – od organizacji podróży studyjnych przez projekty graficzne i rozbudowę stron internetowych do redakcji wiadomości prasowych. Rokrocznie Polska gości więcej turystów z krajów nordyckich…
Od trzech lat przewodniczy ponad 40 członkom Stowarzyszenia Reprezentantów Narodowych Organizacji Turystycznych ANTOR Sverige, organizując szereg wspólnych działań promocyjnych dla swoich członków. Nadal dużo podróżuje – zarówno służbowo jak i prywatnie a w wolnych chwilach czyta powieści na zmianę z podręcznikiem do nauki języka szwedzkiego.
Romanista z wykształcenia, event manager z pasji. Mając doświadczenie 14 lat pracy przy organizacji imprez incentive i konferencji na niemalże całym świecie, postanowiła całkowicie skoncentrować się na klientach branży spotkań i założyła DMC Poland. Dzisiaj po 11 latach, firma jest wiodącym destination management company czyli firmą zajmującą się organizacją spotkań, konferencji, programów incentive oraz eventów na terenie Polski dla klientów zagranicznych chcących zorganizować tu swoje wydarzenie.
Aktywnie działa w organizacjach międzynarodowych MPI, SITE, World of DMC’s a także TAO Group, którego nadrzędnym celem jest pozyskanie biznesu z Azji w szczególności z Chin. Bardzo aktywnie działa w MPI Poland Club, gdzie pełni funkcję wiceprezes ds. edukacji i została wybrana na prezesa stowarzyszenia na lata 2015 – 2017.
Jest członkiem Rady Dyrektorów przy Krakow Convention Bureau. W roku 2012 otrzymała prestiżową nagrodę MP Award dla DMC/PCO oraz jest nominowana w tej samej kategorii w roku 2014. Od roku 2013 posiada tytuł Certificate Incentive Specialist CIS nadawany przez SITE. Do szczególnych osiągnięć ostatnich lat zalicza obsługę jako oficjalny partner firmy Castrol – sponsora UEFA Euro 2012 – podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, kierunku handel i marketing. Od dziesięciu lat związany z branżą IT, w której pełni role handlowe i związane z zarządzaniem ofertą produktową i wprowadzaniem nowych produktów na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
Obecnie związany ze spółką Scan IT, producentem oprogramowania do nawigacji wewnątrzbudynkowej, a także systemu do administrowania zasobami sieciowymi i kontroli dostępu do sieci firmowej.
Specjalizuje się również w wewnętrznych sieciach intranetowych i promuje na polskim rynku system intranetu społecznościowego..
.
Dyrektor Sprzedaży sieci hoteli PURO. Z branżą hotelarską i business travel związany od 2000 roku. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Karierę zawodową rozpoczynał w biurze Lufthansa City Center we Wrocławiu. Następnie przechodził kolejne szczeble stanowisk sprzedażowych w hotelarstwie zaczynając jako Key Account Manager a następnie Kierownik Sprzedaży w centrali sieci hoteli Qubus. Dyrektor Sprzedaży sieci hoteli Focus odpowiedzialny m.in. za stworzenie centrali sprzedażowej sieci hoteli. Koordynował działania sprzedażowe i odpowiadał za otwarcia hoteli w największych miastach Polski.
Odpowiedzialny za przygotowywanie i realizowanie strategii sprzedażowych zarówno na poziomie poszczególnych miast jak i na płaszczyźnie sieci hotelowych. Od 2012 roku związany z siecią PURO Hotels jako Dyrektor Sprzedaży w centrali firmy. Hotele PURO: Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk (I-szy kwartał 2015) oraz kolejne inwestycje.
.
Absolwent Gdańskiej Akademii Medycznej rocznika 1979. Pracował w oddziałach kardiologii AMG, Szpitala Miejskiego w Gdyni i Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej. Założyciel w roku 2002 Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali (Niepublicznych) Prywatnych. Od tamtej pory pełni funkcję prezesa tej organizacji. Prezes zarządu Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej w Gdyni Orłowie.
W 2008 roku uhonorowany tytułem Menager Roku przez magazyn Menager Zdrowia. Wiceprzewodniczący Gdańskiej Izby Lekarskiej w III kadencji samorządu. Współzałożyciel Towarzystwa Ubezpieczeń Zdrowotnych Medica Polska.
.
.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalista z zakresu zarządzania i restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz marketingu i public relations. Wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów strategicznych dla przedsiębiorstw w różnych segmentach rynku. Wyróżnia go kreatywne i analityczne myślenie oraz komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
Były sportowiec a obecnie kibic. Podróże, czynny wypoczynek, dobra muzyka i rozrywka, książka i spotkania koleżeńskie uzupełniają jego szerokie zainteresowania.
.
.
Absolwentka AWF w Gdańsku. Prezes Trendmed sp. z o.o. – wydawcy oraz administratora serwisu internetowego www.trendmed.eu dla zagranicznych turystów zainteresowanych zdrowiem i rekreacją w Polsce. Zwolennik powiedzenia: ”zamiast narzekać, weź sprawy w swoje ręce”.
Inicjator powstania Bałtyckiego Klastra Turystyki Zdrowotnej, którego celem jest wykreowanie woj. pomorskiego na pożądaną destynację turystyki zdrowotnej, medycznej oraz związanej ze SPA. Pomysłodawca powstania w Pomorskiem dużego obiektu MED SPA, o strategicznym znaczeniu dla zdrowia, dochodów mieszkańców oraz oferty medyczno-rekreacyjnej dla polskich i zagranicznych turystów. Prywatnie miłośniczka nart, turystyki górskiej oraz miejskiej. Zakochana w Trójmieście..
.
.
Architekt-urbanista pracująca w Departamencie Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z rozwojem turystyki w dokumentach planistycznych i programowych województwa pomorskiego.
Przedstawiciel koordynatora Strategii Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020 w Zespole Zarządzającym Regionalnego Programu Strategicznego w zakresie atrakcyjności kulturalnej i turystycznej „Pomorska Podróż”.”
.
.
Doświadczony, kompetentny, dojrzały biznesowo Trener/Wykładowca Mentor/Doradca Biznesowy z doskonałą znajomością zagadnień związanych z tworzeniem oraz wdrażaniem strategii biznesowych, innowacji i kreowaniem kierunków rozwoju firm. Posiada dar przekazywania wiedzy oraz umiejętność optymalnego, biznesowego wykorzystania realnych możliwości i zasobów firmy w tworzeniu jej wartości dla rynku. Audytuje potrzeby przedsiębiorstw w zakresie szkoleniowym.
Jest autorem szeregu projektów trenerskich i szkoleniowych dofinansowanych z środków UE. Dysponuje doskonale rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi, oraz umiejętnością rozwiązywania złożonych problemów biznesowych i badań potrzeb Klienta. Szybko podejmuje przemyślanie decyzje oraz reaguje na zmieniające się otoczenie biznesowe, dzięki czemu zapewnia skuteczność działania. Doskonale czuje się w pracy zespołowej, ceni pracę z audytorium . Chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą ze współpracownikami i studentami. Dynamiczna, ambitna, odpowiedzialna. Jest osobą proaktywną.
Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Absolwent Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku. Od 2007 roku zdobywał doświadczenie zawodowe z dziedziny zarządzania projektami, odpowiadając między innymi za przygotowanie koncepcji funkcjonalnej Stadionu Narodowego w Warszawie oraz odpowiadając za przygotowania Finałowego Turnieju UEFA Euro 2012 TM w Gdańsku, ze strony UEFA.
We wrześniu 2012 roku objął funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Rozwoju Międzynarodowych Targów Gdańskich, gdzie odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych produktów/imprez w Centrum Wystawienniczo – Kongresowym AmberExpo. Prywatnie mąż i ojciec 2,5 letniej Matyldy i 7 letniego Filipa.
.
.
Pracownik Europejskiego Centrum Solidarności od 2008 roku. Początkowo związany z wystawą „Drogi do Wolności”, następnie członek zespołu merytorycznego tworzącego wystawę oraz koordynator ds. Multimediów Wystawy Stałej ECS. Poza pracą podróżnik, miłośnik kultury, sztuki i nowych technologii.
.
.
.
.
Aktor, śpiewak operowy, absolwent Akademii Muzycznej we Wrocławiu, na wydziale wokalno-aktorskim, o specjalizacji – śpiew operowy oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy na wydziale pedagogicznym o kierunku wychowanie muzyczne.
Jako aktor – wokalista współpracował m.in. z Teatrem Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, Teatrem muzycznym Roma w Warszawie, Teatrem „Komedia” w Warszawie, Operą i Operetką na Zamku w Szczecinie oraz Państwową Operą Bałtycką w Gdańsku. Brał udział w musicalach m.in. Fame, Hair, Sen Nocy Letniej.
Jako aktor filmowy grał w serialach: Chłopaki nie płaczą, Złotopolscy, Córy szczęścia, Samo życie, Magda M., Kryminalni, Plebania, Faceci do wzięcia, Siostrzyczki.